PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na realizację działań public relations i event marketingu w ramach kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd". Budżet na akcję to 1 476 000 zł.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion

Przetarg miał charakter nieograniczony. Do zadań zespołu Partner of Promotion należy m.in. organizacja konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych. Agencji powierzono również realizację działań ambientowych i warsztatów dla instruktorów nauki jazdy.

Akcja „Bezpieczny przejazd" ma na celu minimalizację liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu na przejazdach kolejowych oraz zwiększanie świadomości społecznej na ten temat. 

Startująca odsłona kampanii będzie trwała do 12 miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu