PKP wybiera firmę do produkcji spotu wizerunkowego

Spółka Polskie Koleje Państwowe zaprasza agencje do składania ofert na opracowanie scenariusza i produkcję filmu wizerunkowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Film ma promować ofertę handlową PKP na dworcach Premium.

Wybrana agencja będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji, scenariusza oraz produkcję filmu o długości max. 45 sekund.

Film ma pokazać dworce kolejowe, jako atrakcyjne miejsce spędzania czasu i robienia zakupów. Ma być zrealizowany w oparciu o zasady storytellingu. Ma budzić miłe skojarzenia związane z dworcem kolejowy, jako miejscem przyjaznym konsumentowi, nowoczesnym, atrakcyjnym i przyjemnym.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech