Ma ona charakter wizerunkowy. Celem działań jest uświadomienie, że książki PKT PL są źródłem informacji, gdy szukamy kontaktu do firm i instytucji. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja DFF (Senior Art Director – Rafał Ryś; copywriter: Maciej Klimek). Przetarg odbył się w grudniu 2006, sesja fotograficzna w styczniu, a w lutym kampanię można zobaczyć w prasie i na nośnikach outdoor. Budżet działań jest utajniony.
Działania reklamowe objęły ogólnopolskie tytuły prasowe (Polityka, Forbes, Newsweek, Przekrój, Press, Forum) ogólnopolskie. Billboardy i megasighty pojawiły się w 5 miastach. DFF przygotowało też reklamę radiową, która będzie przez 3 miesiące emitowana na antenach takich stacji lokalnych jak: PIN, Antyradio, Kolor, Pogoda, Wawa i inne stacje regionalne w Polsce. Przez cały luty radiówkę emitować będzie też radio ZET.

Działanial zostały zrealizowane w wyniku wygranego przez DougFaberFamily przetargu.











