Animowany spot promuje bezpieczne płatności w Przelewy24 (wideo)

Pod hasłem „Płać Bezpiecznie” ruszyła kampania promocyjna operatora płatności online Przelewy24. Za koncept kreatywny odpowiada dział marketingu firmy, spot przygotowała zaś agencja AlpenAmination.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Reklama „Płać Bezpiecznie” została przygotowana w konwencji krótkiej, 30-sekundowej animacji. Narrator przywołuje w niej sytuacje, w których lubimy się bać, na zasadzie przeciwieństwa do tych, gdzie wolimy czuć się bezpiecznie. Kampania potrwa do połowy grudnia.

- Zakupy online to nieodłączna część naszej rzeczywistości. To wygoda i oszczędność czasu. Już prawie 50 % polskich internautów kupuje w sieci. Wciąż jednak pojawia się bariera i lęk przed dokonywaniem płatności online. Płacąc za pośrednictwem zaufanego operatora klient ma gwarancję całkowitego bezpieczeństwa - mówi Jacek Kinecki, dyrektor sprzedaży e-commerce Przelewy24.

Spot reklamowy i kreacje bannerowe zobaczymy w internecie oraz w sieci kin Multikino, które objęło patronat medialny nad akcją. Kampanię wspiera platforma sklepów internetowych Trustedshops.

Za koncept kreatywny akcji odpowiada dział marketingu Przelewy24, za przygotowanie spotu -  agencja AlpenAmination.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"