Plac Unii najpierw na Facebooku

Na warszawskim Placu Unii Lubelskiej powstanie kompleks biurowo-handlowy. Choć początek prac budowlanych przewidziano na drugi kwartał br., już teraz inwestorzy chcą stworzyć za pośrednictwem popularnego serwisu Facebook społeczność zainteresowaną inwestycją.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Liebrecht & wooD oraz BBI Development, deweloperzy Placu Unii, na profilu inwestycji informować będą o postępie prac, pozyskanych najemcach, ale także zaproszą mieszkańców Warszawy do dyskusji na temat tego wyjątkowego miejsca na mapie stolicy.

- Facebook nieustannie zyskuje na popularności, a rok 2010 wskazywany jest wręcz przez ekspertów jako przełomowy dla tego serwisu w Polsce. Stwierdziliśmy, że będzie on idealną platformą komunikacji twórców Placu Unii z zainteresowanymi inwestycją zarówno na etapie budowy obiektu, jak i potem, w czasie jego funkcjonowania – mówi Kamilia Kowalska, Marketing & Communication Specialist w Liebrecht & wooD.

Plac Unii, wspólny projekt Liebrecht & wooD oraz BBI Development, jest jedną z pierwszych inwestycji w Polsce, na temat której inwestorzy będą komunikować się z zainteresowanymi za pomocą serwisu Facebook jeszcze przed rozpoczęciem prac budowlanych. Profil Plac Unii na Facebooku można znaleźć wpisując jego nazwę w wewnętrznej wyszukiwarce portalu lub udając się na stronę http://www.facebook.com/PlacUnii.  

- O tak wczesnym rozpoczęciu komunikacji zadecydował przede wszystkim fakt, że budowa Placu Unii, ze względu na wyjątkową lokalizację, historię miejsca oraz projekt architektoniczny z pewnością będzie ważnym wydarzeniem dla mieszkańców Warszawy. Pragniemy by na każdym etapie realizacji inwestycji mieli dostęp do wszelkich informacji jej dotyczących oraz możliwość wyrażenia własnego zdania – dodaje Kamilia Kowalska.

Prócz informacji dotyczących planowanego kształtu kompleksu biurowo-handlowego, postępu prac i materiałów multimedialnych na profilu będzie można znaleźć nawiązania do historii Placu Unii Lubelskiej, a także inspiracje, z których czerpali autorzy projektu architektonicznego nowego Placu Unii.

- Użytkownicy, którzy zostaną fanami strony będą mogli także liczyć na dodatkowe atrakcje, jak np. konkursy. Oczywiście wszystkie inicjowane przez nas działania promocyjne będą zgodne z wymaganiami regulaminu Facebook – zapewnia Kamilia Kowalska.

Inwestycja Liebrecht & wooD oraz BBI Development obejmuje budowę jednego 90 metrowego wieżowca otoczonego dwoma sześciokondygnacyjnymi budynkami. Na kompleks składać się będzie część handlowa (zajmie 16 252 m2) oraz centrum biurowe o powierzchni ponad 40 000. m2. Szacowany koszt inwestycji to 300 mln zł, a jej zakończenie planowane jest na 2012r.

Facebook to najpopularniejszy obecnie serwis społecznościowy na świecie z ponad 400 milionami użytkowników. Z funkcji tworzenia specjalnych stron (tzw. fan pages) korzysta coraz więcej marek, zarówno tych globalnych, jak i lokalnych. Poprzez tego typu profile firmy nie tylko komunikują o swojej działalności, organizują specjalne konkursy, promocje, ale także mają możliwość poznania opinii o produktach i usługach swoich obecnych lub potencjalnych klientów.

W Polsce z Facebooka korzysta obecnie ponad trzy miliony osób.

###

Liebrecht & wooD to flamandzka firma deweloperska, koncentrująca swe projekty na rynku polskim, rumuńskim i rosyjskim. Jako jeden z niewielu deweloperów, Liebrecht & wooD zapewnia kompleksową obsługę w dziedzinie obrotu nieruchomościami, proponując budynki o wysokich walorach architektonicznych, które znalazły uznanie jurorów wielu europejskich konkursów. Realizacje firmy obejmują zarówno biura, jak i centra typu outlet, magazyny, obiekty handlowe oraz projekty pod klucz.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele