Trafiająca właśnie do emisji w internecie i telewizyjnych kanałach tematycznych reklama Ery przedstawia minirelację z kręcenia teledysku do „Firework” – nowego singla Katy Perry. Klip nagrywano z udziałem 250 fanów piosenkarki, wśród których było 40 Polaków – zwycięzców konkursu ogłoszonego w poprzednim etapie kampanii (więcej na ten temat). Wcześniejsze spoty pokazywały też, jak jeden z uczestników zabawy, Rafał Hryszko, przygotowuje się do występu w teledysku (więcej).
Poszczególne spoty oprócz informacji o klipie Katy Perry zawierały też komunikaty reklamujące poszczególne usługi w Erze. Nowa reklama podkreśla, że nowi użytkownicy Tak Taka przy zakupie startera za 5 zł i kolejnych doładowaniach konta otrzymują 50 zł do wykorzystania na rozmowy i wiadomości w sieci Era. Spot został przygotowany przez departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową Saatchi & Saatchi i domem mediowym Starcom.












