Planete+ w lipcu pokaże biografie Ingrid Bergman, Charliego Chaplina i Rogera Vadima

W lipcu br. kanał dokumentalny Planete+ wyemituje w sobotnie wieczory cykl z dokumentami o ikonach kina - Ingrid Bergman, Charlie Chaplinie i Rogerze Vadimie.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Planete+ w lipcu pokaże biografie Ingrid Bergman, Charliego Chaplina i Rogera Vadima
Ingrid Bergman

W filmie „I Bóg stworzył kobietę” widzowie Planete+ zobaczą historię życia francuskiego reżysera Rogera Vadima, który wykreował wiele kobiecych gwiazd, choćby Brigitte Bardot. Dokument zostanie wyemitowany w sobotę 7 lipca o godz. 22.00.

Kolejny film w kinowym cyklu opowie o Ingrid Bergman, jednej z najbardziej rozchwytywanych aktorek lat 40. Twórcy dokumentu pt. „Ingrid Bergman. Portret utkany ze słów” (14 lipca, godz. 22.00) zaprezentują m.in. jej prywatne zdjęcia oraz fragmenty prowadzonego przez nią dziennika.

Z kolei biografię Charliego Chaplina stacja pokaże w sobotę 21 lipca br. (o godz. 22.00). Gwiazdor kina niemego przeżył twórczy kryzys spowodowany udźwiękowieniem kina  właśnie na tym skupia się dokument „Chaplin na Bali”. W filmie zawarto materiały nakręcone przez Chaplina podczas podróży na indonezyjską wyspę.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/canal-pokaze-wloski-serial-cud-tajemnica-krwawych-lez-dwa-miesiace-po-premierze-w-sky,7171430305974401a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii