„Gdy wymagasz więcej” w kampanii reklamuje plastrów opatrunkowych Viscoplast (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa plastrów opatrunkowych Viscoplast (produkowanych przez 3M Poland) realizowana pod hasłem „Gdy wymagasz więcej”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B i dom mediowy Codemedia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Gdy wymagasz więcej” w kampanii reklamuje plastrów opatrunkowych Viscoplast (wideo)

Nowa kampania marki ma udowodnić, że wysoka jakość opatrunków Viscoplast nie jest dziełem przypadku. Na potrzeby projektu stworzony został spot telewizyjny, którego centralnym obiektem jest właśnie plaster - odkrywanie kolejnych jego warstw pokazuje widzom, jak wielkie jest zaangażowanie naukowców w tworzenie opatrunków, gwarantujących bezpieczeństwo i komfort stosowania.

- Wydawać mogłoby się, że plastry czy opatrunki są produktami raczej nieskomplikowanymi, ale zapewnienie pełnej ochrony użytkowników w różnych warunkach możliwe było dzięki zastosowaniu naprawdę zaawansowanych technologii w każdym produkcie Viscoplast i to właśnie chcieliśmy pokazać w naszej kampanii - opisuje Beata Strzeszewska z 3M Poland.

Kampania, prowadzona pod hasłem „Gdy wymagasz więcej”, potrwa do 18 czerwca br. Poza emisją spotu telewizyjnego, planowane są działania w obszarze social media oraz PR, ekspozycja w punktach sprzedaży, działania edukacyjne, a także zaangażowanie marki w projekt dotyczący honorowego krwiodawstwa.

Spot telewizyjny do kampanii został przygotowany przez Agencję OpusB. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, który zajmuje się kompleksową strategię komunikacji marki Viscoplast w br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"