Koniec nc+ GO

Platforma satelitarna Canal+ rozsyła wybranym abonentom informacje o zbliżającym się wyłączeniu usługi nc+ Go. Pozwala ona na dostęp do kanałów telewizyjnych i treści na żądanie przez internet, za pośrednictwem komputerów lub urządzeń mobilnych.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Koniec nc+ GO

Aplikacja nc+ Go powstała jeszcze na potrzeby platformy nc+. 3 września 2019 roku zmieniła ona nazwę na Canal+. W maju 2020 ruszyła natomiast usługa Canal+ online. Najpierw była ona oferowana tylko w modelu subskrypcyjnym, a następnie dostęp do niej zyskali także abonenci platformy satelitarnej. Latem br. zyskali oni dostęp do wszystkich kanałów oferowanych dotychczas w nc+ Go. Atutem Canal+ online jest m.in. większy zakres urządzeń, na których można oglądać ulubione programy. Aplikacja działa w systemie operacyjnym Android TV, a nc+ Go nie.

Wybrani abonenci nadal z dostępem do nc+ Go

Co ciekawe mimo rozsyłanych komunikatów, część abonentów nadal będzie mogła korzystać z nc+ Go.

- To kolejny etap trwającego od kilku miesięcy procesu wygaszania usługi nc+ Go. 3 listopada usługa zostanie wyłączona dla kolejnej grupy abonentów, ale nie dla wszystkich. Niezmiennie zachęcamy wszystkich abonentów usług satelitarnych do rejestracji w nowoczesnym serwisie Canal+ online, który oferuje dostęp do treści na życzenie i na żywo bez dodatkowych opłat w ramach posiadanego abonamentu , na wielu urządzeniach i bez limitu godzin - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy Canal+ Piotr Kaniowski.

Nie wiadomo kiedy usługa zniknie całkowicie. Być może część klientów posiada ma ją zagwarantowaną w ofercie w zawartych na kilka lat umowach.  W przypadku nc+ Go w wybranych pakietach obowiązywały limity korzystania z tego serwisu. Na przykład 100 godzin miesięcznie. Takich ograniczeń nie ma w Canal+ online. Możliwe jest też cofnięcie do 8 godzin programów wybranych stacji telewizyjnych (cach up TV).  

Rosną przychody Canal+

Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln. Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące Canal+ Polska pochodzą sprzed roku. Wówczas operator miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele