Choć jesień jest tradycyjnie najgorętszym czasem dla platform, w tym roku dodatkowym bodźcem do walki o klienta jest planowane na 12 października wejście na rynek nowej platformy cyfrowej "n" Grupy ITI. "N" chce konkurować m.in. niskimi opłatami za pakiety - ceny miesięcznego abonamentu zaczynają się od 20 zł - podała "Rzeczpospolita".
W odpowiedzi na tę ofertę Cyfrowy Polsat wprowadził tani pakiet mini. Kosztuje 9,90 zł miesięcznie. Do tej pory Polsat proponował tylko dwa pakiety po 35 i 39,8 zł. Spadła też cena zestawów satelitarnych i dekoderów. Teraz za zestaw trzeba zapłacić 149 zł (dotąd: 359 zł). Do konkurencji włączyła się również Cyfra+, która zaoferowała klientom okresową obniżkę cen abonamentów o połowę. Czas promocji zależy od rodzaju wybranego pakietu, których ceny z opustem wynoszą 72,5 zł, 29 zł, 23,5 zł. Obie platformy w ostatnim czasie poszerzyły także ofertę kanałów: Cyfra+ o dwa kanały, Cyfrowy Polsat - o sześć kanałów.

Podobne informacje:











