Platige Image członkiem inicjatywy UN Global Compact

Platige Image przystąpiło do United Nations Global Compact, inicjatywy ONZ działającej na rzecz zrównoważonego biznesu. Celem UNGC jest globalne promowanie odpowiedzialnych praktyk biznesowych i postępów w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jako członek United Nations Global Compact, Platige Image zobowiązał się do wdrożenia dziesięciu zasad ustanowionych przez ONZ Global Compact w zakresie praw człowieka, warunków pracy, środowiska i przeciwdziałania korupcji oraz do corocznego raportowania postępów w tych działaniach.

– Przystąpienie do tej globalnej inicjatywy jest kontynuacją naszych działań w zakresie wdrażania zasad racjonalnego i zrównoważonego rozwoju. Wartości, na jakie stawiamy w ramach naszej strategii ESG to: różnorodność, tolerancja, artyzm, etyka, równość, otwartość, wspólnota, szacunek, wsparcie, wolność, transparentność i jakość – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Platige Image prowadzi działalność nie tylko w Polsce, ale też na zagranicznych rynkach. Istniejące w USA od 2022 r. biuro aktywnie pozyskuje projekty na tamtejszym rynku reklamowym oraz szeroko pojętej branży kreatywnej.

Realizując projekty dla największych globalnych firm, nie tylko na wspomnianym obszarze amerykańskim, ale też Afryki Północnej czy Bliskiego Wschodu, polskie studio będzie miało okazję promować określone przez ONZ cele. Przestrzeganie najwyższych światowych standardów dot. ESG usprawni także współpracę z międzynarodowymi przedsiębiorstwami, którym bliskie są ww. wartości.  

Dzięki przyłączeniu się do tej prestiżowej inicjatywy, polskie studio uzyska dostęp do specjalistycznych publikacji, webinarów, ale też szkoleń, które pozwolą aktywnie zaangażować pracowników firmy w realizację celów polityki dot. zrównoważonego rozwoju.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day