W jednym z premierowych spotów Play nowy doradca klientów w salonie sprzedażowych rozmawia z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim. Wspólnie opowiadają o internecie stacjonarnym od Play, dostępnym już za 30 zł miesięcznie (z uwzględnieniem po 5 zł zniżek za e-faktury i zgody marketingowe). Nowa promocja internetu stacjonarnego w Play ruszyła w połowie sierpnia.
W drugim spocie nowy doradca odwiedza rodzinę z zestawem instalacyjnym takiego internetu, ponadto aktywuje usługę telewizyjną Play Now TV. Reklama informuje o promocji, w ramach której platforma streamingowa Viaplay jest dostępna w dwóch pakietach Play Now TV, a użytkownicy Play Now TV Box będą mogli korzystać z niej za darmo do stycznia 2022 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-now-tv-platforma-streamingowa-nowe-kanaly-telewizyjne-cena-pakiet-start-za-10-zl-miesiecznie,7170124060993153a ##

To nowa konwencja reklam Play. Od ponad ośmiu lat zdecydowana większość spotów rozgrywała się w salonie sprzedażowym firmy, w którym doradcy grani przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego rozmawiali ze znanymi osobami.
W ub.r. wprowadzono zmianę: parę doradców odwiedzali zwykli klienci, a celebryci pojawiali się dopiero w ostatnich ujęciach.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/upc-polska-oferta-cena-na-sprzedaz-kto-kupi-za-ile,7170145485764737a ##
W pierwszej połowie br. P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, zanotował 3,636 mld zł przychodów sprzedażowych, 1,7 mld zł zysku EBITDAaL i 5,3 mld zł zysku netto. Zysk netto wynika głównie ze sfinalizowania przez telekom w kwietniu br. sprzedaży za 6,7 mld zł swojej infrastruktury pasywnej firmie On Tower Poland, w której 60 proc. udziałów ma Cellnex Telecom, a 40 proc. Grupa Iliad.











