W spotach z kampanii Urszula Dudziak i jej córki śpiewają piosenkę „Driving Home for Christmas”.
Reklamy promują ofertę abonamentową, w ramach której klient po przeniesieniu numeru do Play ma darmowe pierwsze 6 miesięcy (w wariancie bez telefonu). Z kolei w Ofercie L nowy użytkownik może otrzymać Huawei Mate 20 Lite za złotówkę na start (potem z dopłatą wynoszącą 50 zł miesięcznie) oraz aktywować platformę Tidal na dwa lata bez opłat.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-promocja-przenoszenia-numerow-abonament-za-darmo-i-rabaty-na-smartfony-dlaczego-jak-korzystac,7171203272140929a ##
Działania marketingowe Play są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacją.
Obsługą reklamową sieci zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Play Communications w drugim kwartale br. zanotował 3,32 mld zł wpływów operacyjnych (wobec 3,21 mld zł rok wcześniej) i wzrost zysku netto w skali roku z 57,5 do 352,6 mln zł. W zeszłym półroczu sieć miała 15,03 mln klientów, o 550,2 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba abonentów wzrosła z 8,94 do 9,71 mln, a użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 5,54 do 5,32 mln.











