Kuba Wojewódzki podpowiada klientom w reklamach promocji Play ze smartfonami (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Play wspierająca promocję, w ramach której telekom płaci sześć lub dziewięć rat za smartfony klientom abonamentowym przenoszącym numer do tej sieci. W reklamie występują Kuba Wojewódzki, a także Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kuba Wojewódzki podpowiada klientom w reklamach promocji Play ze smartfonami (wideo)

W spotach z kampanii Kuba Wojewódzki w punkcie sprzedaży Play podchodzi do klientów, którzy zastanawiają się nad przeniesieniem numeru do tej sieci. Podpowiada im, żeby skorzystali z promocji, w ramach której telekom płaci za użytkowników sześć lub dziewięć rat za wybrane modele smartfonów.

O szczegółach promocji opowiada para sprzedawców, których od wielu lat grają Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński. Tym samym nie potwierdziły się na razie pogłoski z sierpnia, jakoby Kurdej-Szatan zniknęła z reklam Play.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-internet-mobilny-nowa-oferta-jakie-ceny-predkosc-routery-od-35-zl-miesiecznie,7170486718543489a ##

Promocja wspierana w kampanii dotyczy taryf abonamentowych Play S, Play M, Play L i Play Homebox ze smartfonami Samsung lub Xiaomi. W reklamach prezentowane są modele Samsung Galaxy S20 i Xiaomi Redmi Note 9 Pro.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyciek-danych-uzytkownikow-play-operator-zamyka-firmowe-forum-dlaczego-play-oferta-pakiety-ceny,7170472645544065a ##

W poprzedniej dużej kampanii Play, też z udziałem Kuby Wojewódzkiego, wspierano promocję cenową internetu stacjonarnego z usługą Play Now TV.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).

W drugim kwartale br. Play Communications zanotował spadek przychodów operacyjnych rok do roku o 0,2 proc. do 1,75 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 1,9 proc. zysk netto zmalał z 535,8 do 237,6 mln zł. Telekom na koniec czerwca miał 12,45 mln aktywnych klientów, w tym 8,99 mln abonentów. W drugim kwartale wydał na marketing 19,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"