Ruszył przetarg na obsługę mediową sieci telekomunikacyjnej Play

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu telekomu broni Mediacom Warszawa należący do GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play prowadzi przetarg na obsługę mediową. Informacje te potwierdził serwisowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik prasowy firmy. Zaznaczył przy tym, że to cykliczna procedura realizowana przez operatora co dwa lata.

Jesienią 2015 roku spółka też sondowała rynek domów mediowych pod tym kątem. Wybrała w nim wówczas do współpracy dom mediowy Mediacom Warszawa, z którym pracowała już wcześniej.

Marcin Gruszka nie podaje liczby i nazw zaproszonych do przetargu agencji mediowych. Nie ujawnia również terminu wyboru zwycięzcy. Można jednak przypuszczać, że operator rozstrzygnie przetarg jeszcze w grudniu br., a najpóźniej na początku stycznia 2018 roku.

Spółka P4 należy do grona największych reklamodawców w tradycyjnych mediach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa