P4 rozpoczyna porównawczy etap kampanii reklamującej Play Freshw kilka dni po uznaniu tej oferty przez Urząd KomunikacjiElektronicznej za najtańszą na rynku pod względem podstawowych cenpołączeń i SMS-ów. "Uznaliśmy, że trzeba powiedzieć wyraźnie, że unas w Play Fresh na Kartę 29 groszy to naprawdę 29 groszy" -uzasadnia na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4.Kampania przebiega pod hasłem "Bez haczyków", a jej kreacjenawiązują do zdjęć rentgenowskich, co ma odzwierciedlać precyzyjneporównanie Play Fresh z innymi ofertami.
W udostępnionym już spocie zestawione zostają darmowe SMS-y wHeyah i Play Fresh, co pokazuje, że w tej drugiej ofercie nie maukrytych warunków. Poszczególne kreacje kampanii porównawczej będązastępować stopniowo spoty z Borewiczem, żubrem i kotem Filemonem,które reklamowały do tej pory Play Fresh.












