Play rentgenem porównuje Fresh z ofertami innych sieci (wideo)

Operator sieci Play rozpoczyna porównawczy etap kampaniireklamującej ofertę Fresh. Spoty z Borewiczem, żubrem i kotemFilemonem zostaną zastąpione przez kreacje nawiązujące do zdjęćrentgenowskich.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

P4 rozpoczyna porównawczy etap kampanii reklamującej Play Freshw kilka dni po uznaniu tej oferty przez Urząd KomunikacjiElektronicznej za najtańszą na rynku pod względem podstawowych cenpołączeń i SMS-ów. "Uznaliśmy, że trzeba powiedzieć wyraźnie, że unas w Play Fresh na Kartę 29 groszy to naprawdę 29 groszy" -uzasadnia na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4.Kampania przebiega pod hasłem "Bez haczyków", a jej kreacjenawiązują do zdjęć rentgenowskich, co ma odzwierciedlać precyzyjneporównanie Play Fresh z innymi ofertami.

W udostępnionym już spocie zestawione zostają darmowe SMS-y wHeyah i Play Fresh, co pokazuje, że w tej drugiej ofercie nie maukrytych warunków. Poszczególne kreacje kampanii porównawczej będązastępować stopniowo spoty z Borewiczem, żubrem i kotem Filemonem,które reklamowały do tej pory Play Fresh.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+