Play promuje smartfony z ratami gratis. W reklamach rozbiegany Wojewódzki

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła nową promocję dla klientów przenoszących do niej numer. We wspierającej to kampanii występuje Kuba Wojewódzki, który Play reklamuje od ponad dekady.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Play promuje smartfony z ratami gratis. W reklamach rozbiegany Wojewódzki

W ramach promocji klient, który przeniesie numer do Play, może kupić wybrany smartfon z płatnością rozłożoną na 36 rat, z których 12 jest gratisowych. W puli są wybrane modele Samsunga, Google i Xiaomi, m.in. Samsung Galaxy S24 5G, Google Pixel 8a 5G i Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G.

Oferta jest skierowana do użytkowników, którzy wybierają taryfę abonamentową Play L lub Homebox i podpisują umowę na 24 miesiące.

Reklamy podkreślają też, że do Play najwięcej klientów przenosi swoje numery (według danych UKE z drugiego kwartału br.), a sieć w taryfach abonamentowych zapewnia internet mobilny w standardzie 5G

W kampanii reklamowej wspierającej nową promocję występuje Kuba Wojewódzki, który tym razem wpada do salonu sprzedażowego Play w trakcie treningu biegowego, a z pracownikiem sieci rozmawia m.in. o początku roku szkolnego.

Kuba Wojewódzki w reklamach Play pojawia się regularnie od 2012 roku. Natomiast w ostatnich kampaniach sieci wystąpili aktorzy: Izabela Kuba i Adam Woronowicz, oboje reklamowali promocje ze smartfonami.

Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji, internecie i outdoorze. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).

Grupa kapitałowa Play, do której od dwóch lat należy UPC Polska, w czwartym kwartale ub.r. zwiększyła przychody o 3,4 proc. do 2,52 mld zł, a jej zysk EBITDAaL zmalał z 945 do 815 mln zł. Operator osiągnął wzrost liczby klientów usług stacjonarnych i abonentów usług mobilnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?