Play podkreśla, że jest to nie tylko wygodna, ale i bezpieczna w dzisiejszej dobie forma dostarczania przesyłek. W kwietniu ub. roku fioletowy operator udostępnił swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID, prowadzonej przez KIR. We wrześniu z kolei zaprezentował nową stroną główną swojego serwisu play.pl, dzięki której w przejrzysty sposób prezentuje klientom oferowane usługi i urządzenia. Te możliwości zostały teraz uzupełnione łatwiejszym odbiorem paczek zamawianych drogą internetową.
Poza dotychczasowymi możliwościami skorzystania z dostawy kurierskiej bezpośrednio pod wskazany adres lub osobistego odbioru w jednym z salonów operatora, klienci mogą teraz skorzystać z nowych, wygodnych form dostawy. Zamówienia można odbierać w ponad 29 000 punktach, w tym w Paczkomatach InPost, punktach odbioru DHL oraz punktach DPD.

Dzięki temu – jak podkreśla operator - klienci mogą odebrać zamówienie tam, gdzie jest to dla nich najbardziej komfortowe, na przykład przy okazji zakupów w sieci sklepów, przy których lub w których znajduje się jeden z nowych punktów odbioru. Play zaznacza, że przesyłki można teraz odbierać m.in. w sieciach sklepów Kaufland, Biedronka, Żabka, InMedio, ABC czy Społem. Wraz z nowymi metodami dostawy Play oferuje też możliwość wyboru metody płatności w najwygodniejszy sposób – z góry przy składaniu zamówienia lub za pobraniem – przy jego odbiorze.
Z tej formy dostawy mogą skorzystać zarówno klienci zamawiający samo urządzenie bez kontraktu, jak i razem z abonamentem. Przy zawieraniu umowy w sklepie internetowym weryfikacja tożsamości klienta odbywa się dzięki rozwiązaniu mojeID, gdzie autoryzacja przebiega za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. Właśnie dzięki temu rozwiązaniu operator mógł udostępnić odbiór przesyłek w powyższych punktach.












