'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 76 525 egz. (77 734 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 67 574 egz. (do lutego 2006 kwartalnik) a na trzecim "Playboy" (Marquard Media Polska) - 54 798 egz. (spadek o 33 proc.).
luty20072006ZKDPSprzedaż ogólemCKM7652577734Logo67574-Playboy5479881414
2007lutystyczeńZKDPSprzedaż ogólemCKM76525122600Logo6757470155Playboy5479897155
W lutym 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 41 731 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 39 211 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 599 egz. (rok wcześniej 19 462 egz.).

luty20072006ZKDPSprzedaż ogólemForbes4173139211Manager Magazin2959919462
2007styczeńgrudzieńZKDPSprzedaż ogólemForbes4173145335Manager Magazin2959930935
Podobne informacje - lutowe dane ZKDP:











