Player bardziej telewizyjny. Mniej pakietów, będą specjalne formaty

Należący do TVN Warner Bros. Discovery serwis Player chce pozycjonować się jako przedłużenie klasycznej telewizji, łączące ją ze streamingiem. Platforma uprościła ofertę, rezygnując ze sprzedaży pakietów z reklamami dla nowych klientów – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Player stawia też na formaty specjalne, będące uzupełnieniem oferty telewizyjnej kanałów TVN.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Player bardziej telewizyjny. Mniej pakietów, będą specjalne formaty

Zmiana pozycjonowania Playera ma odróżnić go mocniej od drugiego serwisu w portfolio TVN Warner Bros. Discovery, czyli HBO Max, skupiającego się na serialach premium czy hitach kinowych. Po starcie Maxa w czerwcu 2024 roku zachęcano do migracji do tej platformy, likwidując np. pakiety Playera z kanałami telewizyjnymi. To do nowej platformy trafiać zaczęły najnowsze sezony produkcji TVN, Player pokazywał ich odcinki tylko jako catch-up TV. Jednak w kolejnych miesiącach ze zmian zaczęto się wycofywać, a w Playerze pojawiły się nawet prapremiery programów TVN. 

Jak to teraz będzie wyglądać? W HBO Max nadal będzie można obejrzeć programy i seriale z kanałów TVN, ale to Player będzie miał ich najszerszą ofertę, w tym odcinki specjalne i dedykowane wersje programów TVN. Jedna z takich propozycji zadebiutuje w środę 20 sierpnia – będzie to „Top Model Icons”, w którym sześć uczestniczek poprzednich edycji „Top  model” opowie o swojej drodze do sukcesu.

Na użytkowników Playera czekają też programy w wersji „Extra” –  odcinki formatów, poszerzone o nieemitowane na antenie fragmenty. W tej formule subskrybenci po raz pierwszy zobaczą „Ślub od pierwszego wejrzenia”, „MasterChef” i „Afrykę Express” oraz tradycyjnie nowy sezon „Kuby Wojewódzkiego”.

Od września w Playerze znajdą się prapremiery serialu "Szpital Św. Anny", a także „Kuchennych rewolucji”, „Kobiety na krańcu świata”, „Ugotowanych”, „Detektywów”, „Na Wspólnej” i „Ukrytej prawdę”. Ofertę prapremier wzbogacą także wybrane tytuły z kanałów tematycznych – TVN Style, TVN Turbo i TTV.

W ofercie pozostaje „Wypożyczalnia Player”, czyli biblioteka filmowa, licząca ponad 2500 tytułów, dostępna w modelu pay-per-view.

Player upraszcza ofertę pakietową

Player wprowadza zmiany w pakietach, upraszczając ich ofertę. Z oferty dla nowych klientów zniknęły pakiety z reklamami, dostępne na 30 i 365 dni, a także w wersji z kanałami TV i Canal+ Super Sport. Zdecydowana większość programów i seriali w Playerze dostępna jest z reklamami, ale już bez opłat.

W ofercie pozostaje pakiet Player bez reklam od 25 zł miesięcznie, w którym znajdują się prapremiery wybranych programów i seriali, odcinki specjalne oraz wybrane kanały telewizyjne, w tym kanały FAST. 

Nowością jest pakiet Live TV, który dotychczas dostępny był jedynie jako dodatek do innych pakietów. Od teraz można go także zakupić osobno w cenie 25 zł miesięcznie. Daje on dostęp m.in. do TVN24, TVN24 BiS, Eurosportu 1, Eurosportu 2, Discovery Channel, CNN czy TLC.

W ofercie pozostają też pakiety Playera bez reklam z ofertą Canal+ Super Sport oraz dodatkowo jeszcze z kanałami Eleven Sports.

Nowe pakiety są dostępne od poniedziałku 18 sierpnia. Jednocześnie wszyscy dotychczasowi subskrybenci, dostępnych wcześniej w sprzedaży, pakietów z reklamami zachowują swoje aktualne warunki korzystania z serwisu. Mogą oni przedłużać subskrypcję bez zmian.

Podróż windą w kampanii Playera

Zmiany w Playerze promuje kampania promocyjna, której głównym elementem jest spot reklamowy, w którym para bohaterów podróżuje windą po piętrach budynku – analogicznie do poruszania się po różnych poziomach oferty Playera. W spocie pojawia się piętro z bezpłatną ofertą z reklamami, piętro pakietów subskrypcyjnych oraz piętro poświęcone „Wypożyczalni Player”. Kampania ma na celu zaproszenie widzów do korzystania z elastycznej oferty Playera oraz ułatwienie jej rozróżnienia poziomów.

W ramach promocji wykorzystane zostaną różne kanały komunikacji – media własne TVN Warner Bros. Discovery oraz media zewnętrzne. Spot i kreacje emitowane będą zarówno w telewizji, internecie i social mediach, jak i na nośnikach Digital OOH.

Wszystkie materiały kampanijne zostały stworzone przez dział kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery, a sam spot powstał w TVN XR Studio przy wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości. Za zakup mediów odpowiada agencja Sales&More. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"