Oferta dostępna jest od początku lipca do końca września br. Cena pakietu wynosi 19,90 zł za miesiąc, a abonament obejmuje miesięczny dostęp do serwisu Wyborcza.pl plus - po aktywacji kodu - także miesięczny dostęp do pakietu „Start” w Player.pl.
- Pakiet „Wyborcza.pl + Player.pl” może być perłą w koronie naszej cyfrowej oferty. Już wcześniej, kupując prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”, czytelnicy mieli dostęp do wybitnego polskiego dziennikarstwa, a także tekstów z „Wall Street Journal” i „New York Times'a” oraz europejskich gazet tworzących LENA (Leading European Newspaper Association): „Die Welt”, „El Pais”, „Le Soir”, „La Repubblica”, „Le Figaro”, „Le Soir” i „Tribune de Genève”. Teraz dodatkowo otrzymają treści telewizyjne spod znaku TVN. To oferta nie do pobicia - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej".- Pakiety łączone to rozwiązanie szyte na miarę potrzeb użytkowników. To innowacyjne i wyjątkowe połączenie na polskim rynku. Liczymy na to, że znajdzie wielu wiernych fanów - dodaje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

Abonenci w ramach nowej promocji będą mieli nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów „Gazety Wyborczej" (m.in. Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz 24 serwisów lokalnych) poprzez przeglądarki internetowe oraz w aplikacji mobilnej, oraz do pakietu „Start” w Player.pl. Od początku lipca w ramach pakietu „Start” można oglądać też streaming trzech kanałów: TVN, TTV i TVN7.
Agora nie ujawnia szczegółów umowy, nie wiadomo więc jak rozkładają się koszty i zyski wynikające z połączenia sił przez wydawców. - Jest też zdecydowanie za wcześnie, aby powiedzieć, czy będziemy kontynuowali współpracę po zakończeniu okresu promocyjnego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory.
Nową ofertę Wyborcza.pl promuje kampania z hasłem „Historie, które pragniesz poznać" prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gazeta-wyborcza-subskrypcja-cyfrowa-najwiecej-uzytkownikow-zapewniaja-sledztwa-dziennikarskie-i-reportaze-duzego-formatu,7171054936729217a ##
Z danych Gemius/PBI wynika, że w maju br. Player.pl odwiedziło 3,23 mln realnych użytkowników, a więc 11,44 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni w serwisie 36,40 mln odsłon, a każdy spędził tam średnio 3 godziny, 54 minuty i 48 sekund
W tym samym miesiącu portal Wyborcza.pl zanotował 8,08 mln użytkowników, 74,18 mln odsłon oraz 9 minut i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.
Liczba subskrypcji cyfrowej wersji „Gazety Wyborczej” na koniec maja wynosiła 192 tys., o 22 tys. więcej niż na koniec ub.r.











