Umowa umożliwi PlayStation m.in. przyznawanie nagrody Oficjalnego Zawodnika Meczu w każdym meczu Ligi Mistrzów UEFA, a także nominowanie Zawodnika Tygodnia na wszystkich platformach cyfrowych UEFA. Oprócz tego PlayStation będzie nadal wspierać centrum UEFA Champions League Gaming Hub, oferując gry Predictor i popularną UCL Fantasy League, które są dostępne w aplikacjach stacjonarnych i mobilnych.
- PlayStation jest cenionym partnerem Ligi Mistrzów UEFA od ponad 23 lat, więc cieszę się, że możemy przedłużyć naszą współpracę o kolejne trzy lata. Nasze długoterminowe partnerstwa z innowacyjnymi markami, takimi jak PlayStation, są bardzo cenne dla globalnej promocji naszych konkursów, zwłaszcza w świecie cyfrowym. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację tej relacji w nowym cyklu Ligi Mistrzów UEFA - powiedział dyrektor marketingu UEFA, Guy-Laurent Epstein.

Umowa ta jest siódmym sponsoringiem ogłoszonym przez UEFA w ramach cyklu Ligi Mistrzów UEFA 2021-2024, który obejmuje partnerstwa z takimi markami, jak PepsiCo, Heineken, Gazprom, FedEx i MasterCard . Just-Eat Takeaway to najnowsza marka współpracująca z UEFA.
PlayStation jest partnerem Ligi Mistrzów od 1997 roku. na naszą dalszą współpracę i emocje związane z nadchodzącym cyklem 2021-2024 ”.
UEFA ujawniła, że ich ogólnoświatowa sprzedaż wszystkich praw do sponsorowania rozgrywek UEFA jest koordynowana przez TEAM Marketing AG.











