Plażowa wanna na deskorolce i przejażdżka na buldogu reklamują Tymbark (wideo)

Bohaterami nowych spotów promujących napoje Tymbark (produkowane przez Maspex Wadowice) są młodzi ludzie wyobrażający sobie abstrakcyjne połączenia ulubionych rzeczy. Za telewizyjną kampanię brandu odpowiadają agencje Brainbox i Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oryginalne połączenia w marzeniach bohaterów mają odzwierciedlać smaki zawarte w dwóch wariantach napoju Tymbark: malina-mięta i jabłko-mięta. Ponadto pokazują radość, energię i niebanalny humor.

Kilka tygodni temu Maspex spotami w telewizji promował serię napojów Tymbark Owoce Świata (zobacz szczegóły).

Obecna kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN i Polsat) oraz internet (YouTube i serwisy VoD).

Za kreację reklam odpowiada agencja Brainbox, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"