Plej z wygranym przetargiem na wiosenną kampanię Frisco

Agencja Plej wygrała przetarg na wiosenną kampanię  Frisco.pl, komunikującą nową politykę cenową i promocyjną sklepu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Plej z wygranym przetargiem na wiosenną kampanię Frisco

Plej zajęło się stworzeniem i prowadzeniem kampanii wiosennej dla Frisco.pl. Marka komunikuje swoją nową politykę cenową i promocyjną. Kampania prowadzona jest na nośnikach OOH, w radiu, social mediach, displayu i kanałach własnych marki.

– Klient przyszedł do nas z wyzwaniem – wszyscy dziś mówią o niskich cenach i uznał, że musi dostosować strategię cenową do aktualnych potrzeb konsumentów. Wygoda – w postaci  dostawy zakupów do domu obecnie zeszła na drugi plan.. W komunikacji dla Frisco.pl chcemy w dyskontowej estetyce jasno pokazać, że strategia cenowa marki się zmienia. Dlatego również powstaje strefa friscontowych cen – mówi Bart Biały, creative director w Plej.

Oprócz strefy dyskontowo niskich cen Frisco.pl oferuje kod 25 zł na pierwsze zakupy o wartości min. 125 zł i pięć dodatkowych kuponów rabatowych o łącznej wartości 135 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/frisco-sklep-internetowy-sprzedaz-saloniki-inmedio,7173198601394305a ##

– Jednym z wyzwań, z którymi mierzy się nasza kategoria jest postrzeganie jej przez shopperów jako pewnej formy luksusu, na który mogą sobie pozwolić nieliczni. To mit, z którym konsekwentnie walczymy od lat, ale szczególnie dzisiaj, gdy konsument jest bardzo wrażliwy na cenę, to właśnie ten przekaz staje się kluczowy. Plej błyskawicznie i w punkt odpowiedziało na nasz brief łącząc kody dyskontów z kodami Frisco.pk, tak by mówiąc o cenie nie zatracić tożsamości naszej marki. Idea Friscontu świetnie łączy jakość i wygodę, która od lat dostarcza Frisco.pl, z niskimi cenami, z którymi kojarzone są sklepy dyskontowe. Wierzymy, że ta gra słów i prostota przekazu przekona klientów, że warto zamienić dyskont na friscont – mówi Karolina Jaworska, marketing manager w Frisco.pl.

Kampania zaplanowana jest na kwiecień i maj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów