Wojciech Walczak od 2020 roku pełnił w Plej funkcję chief strategy officera. Jak poinformował w mediach społecznościowych, z agencją żegna się jeszcze w maju.
Walczak odpowiadał ostatnio za prace działu strategii oraz wsparcie new business oraz business development.
Jest strategiem z wieloletnim doświadczeniem. Pracował dla takich marek jak JBB Bałdyga, Vision Express, Aviva, Winiary, Marvipol, Cosmopolitan Twarda 2/4, TVP, TrendGlass, Rigips, Any.Cloud. Laureat Effie, Mixx Awards, Golden Arrow, KTR i konkursu Kreatura.
W swojej karierze związany był z agencjami Isobar, Havas Warsaw, McCann Worldgroup, VML Polska, Loyalty Point, 180 HB + Jung von Matt, Walk Digital, Artegence, Scholz & Friends, Techsoup Fundation, a także Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych czy Boomerun. Prowadził swoją firmę Melting Pot.












