Pleon zmienia nazwę na Proximity i rozszerza ofertę

Agencja Pleon zmieniła nazwę na Proximity, dostosowując do tego swoją identyfikację wizualną. Jednocześnie firma rozszerzyła ofertę swoich usług komunikacyjnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Pleon zmieniła nazwę na Proximity, żeby podkreślić swoją przynależność do ogólnoświatowej sieci Proximity Worldwide. Jednocześnie firma, należąca również w części do grupy BBDO Poland, wprowadziła swoją nową identyfikację wizualną opartą na globalnych standardach tej sieci.

grafika

Agencja rozszerzyła też zakres świadczonych przez siebie usług komunikacyjnych. W ofercie firmy pojawiła się realizacja działań w BTL-u i mediach cyfrowych oraz organizacja eventów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele