Plotek.pl zasięgowo znów przed Pudelkiem, a Pomponik.pl przed WP Gwiazdy (TOP serwisów plotkarskich)

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej na pierwsze miejsce pod względem liczby użytkowników awansował Plotek.pl, wyprzedzając Pudelka, natomiast Pomponik.pl zanotował więcej odwiedzających niż WP Gwiazdy. Spory wzrost odwiedzalności osiągnął też dział Hotplota na Eska.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. Plotek.pl (Agora) zanotował 5,38 mln użytkowników, czyli 19,11 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 55,15 mln odsłon.

Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) przy 5,25 mln odwiedzających miał 137,38 mln odsłon. Na Pomponik.pl (Grupa Interia.pl) 4,77 mln internautów wykonało 59,52 mln odsłon, na WP Gwiazdy (Grupa Wirtualna Polska) 4,6 mln użytkowników wygenerowało 56,26 mln odsłon, natomiast Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 4,44 mln odwiedzających i 26,63 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gemius-pbi-listopad-2019-wyniki-facebook-przed-wirtualna-polska-allegro-wyprzedzilo-onet-i-wp-pl,7170797096158849a ##

Na Jastrzabpost.pl 1,7 mln internautów wykonało 10,79 mln odsłon. Dział Hotplota na Eska.pl (Grupa ZPR Media) zanotował 887,7 tys. odwiedzających i 3,7 mln odsłon, a Kozaczek.pl (Grupa Marquard Media) przy 884,9 tys. użytkowników miał 8,05 mln odsłon.

grafika

Plotek.pl w porównaniu z wrześniem zyskał 803,6 tys. użytkowników (17,5 proc.) i 7,93 mln odsłon (16,8 proc.). Dzięki temu pod względem zasięgu wyprzedził Pudelka, który przy wzroście liczby odwiedzających o 624,7 tys. (13,5 proc.) stracił 16,42 mln odsłon (10,7 proc.).

Na Pomponik.pl przybyło 244,8 tys. użytkowników (5,4 proc.) i 3,51 mln odsłon (6,3 proc.). Hotplota na Eska.pl zyskała 105,7 tys. odwiedzających (13,5 proc.) i 268,9 tys. odsłon (7,8 proc.), a Kozaczek.pl - 32,6 tys. użytkowników (3,8 proc.) i 178,2 tys. odsłon (2,3 proc.).

WP Gwiazdy przy spadku liczby odwiedzających o 66,8 tys. (1,4 proc.) zyskały 2,86 mln odsłon (5,4 proc.). Plejada.pl zanotowała wzrost o 254 tys. użytkowników (6,1 proc.) i spadek o 944 tys. odsłon (3,4 proc.), a Jastrzabpost.pl stracił 123,3 tys. odwiedzających (6,7 proc.), zyskując 572,2 tys. odsłon (5,6 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech