Plotek tuż przed Pudelkiem. Jastrzabpost mocno w górę, Plejada i sekcja Radiozet.pl ze spadkami (Top10)

Wśród serwisów o show-biznesie liderem zasięgowym pozostaje Plotek.pl, ma minimalną przewagę nad Pudelkiem. Z miesiąca na miesiąc mocno wzrosła liczba użytkowników Jastrzabpost.pl, natomiast spore spadki zanotowały sekcje show-biznesowe Radiozet.pl i o2.pl, Plejada.pl i Kozaczek.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W listopadzie br. Plotek.pl (Agora) odwiedziło 7,09 mln użytkowników, a Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) 7,05 mln. Pierwszemu serwisowi dało to 24,43 proc. zasięgu, a drugiemu 24,29 proc. - pokazują wynik badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Trzy kolejne witryny z kategorii show-biznesowej miały po mniej więcej 6 mln użytkowników. Dział WP.pl o show-biznesie, działający pod marką WP Gwiazdy (Grupa Wirtualna Polska), odwiedziło 6,12 mln internautów (co dało 21,09 proc. zasięgu), Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,99 mln (20,65 proc.), a Pomponik.pl (Grupa Interia) - 5,78 mln (19,92 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wyniki-mediapanel-listopad-2020,7170422384383617a ##

Dział show-biznesowy Radiozet.pl zanotował 2,6 mln użytkowników i 8,94 proc. zasięgu, a Jastrzabpost.pl - 2,29 mln użytkowników i 7,9 proc. zasięgu.

Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) odwiedziło 1,26 mln internautów, natomiast dział show-biznesowy o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) miał 673,9 tys. użytkowników.

grafika

W porównaniu do października Plotek.pl stracił 163,9 tys. użytkowników (to 2,3 proc. w dół), przez co zmalała jego przewaga nad Pudelkiem, który zyskał 329,2 tys. odwiedzających (4,9 proc.).

Na Jasrzabpost.pl liczba internautów zwiększyła się o 938,9 tys. (69,4 proc.), a w sekcji show-biznesowej WP.pl o 18,1 tys. (0,3 proc.).

Z drugiej strony dział Radiozet.pl o showbiznesie zanotował spadek liczby użytkowników o 1,16 mln (30,8 proc.), a Plejada.pl - o 900,7 tys. (13,1 proc.). Natomiast na Kozaczek.pl ubyło 173,7 tys. odwiedzających (12,1 proc.), a w sekcji show-biznesowej o2.pl - 119,9 tys. (15,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele