„Wirtuozi sieci. Łowcy hasztagów. GIGAnci życia. To Wy jesteście w centrum świata. To dla Was jesteśmy w Plusie na Kartę. Bierzcie od nas gigabajty i korzystajcie z życia!” – to nowy motyw przewodni w komunikacji Plusa na Kartę.
Nowy format komunikacyjny ukazuje zwykłych ludzi w codziennych sytuacjach – kiedy jadą do szkoły, na uczelnię czy do pracy, kiedy biegają, jeżdżą na rowerze, uprawiają sport, są na masażu, gotują czy prasują. Dzięki nowym technologiom oraz gigabajtom od Plusa na Kartę, bohaterowie spotów nie tracą ani sekundy swojego życia.
Ludzie tacy jak my w spotach Plusa na Kartę
Założeniem nowej formuły komunikacji jest sprawienie, aby widz utożsamił się z bohaterami spotów.
Kampanię wspiera hit „Glorious” - Macklemore feat. Skylar Grey.

Kampania „GIGAnci Życia” prowadzona jest w telewizji, radiu, nośnikach elektronicznych OOH i internecie.
Za nową koncepcję oraz formułę komunikacji odpowiedzialna jest znana z wcześniejszych realizacji Plusa agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Za reżyserię spotów reklamowych odpowiadał Marcin Mikulski.











