W kampanii Maciej Musiałowski gra stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku oferującego też startery i doładowania w Plusie na Kartę, a Marianna Zydek - sprzedawczynię. Maciejowi w różnych sytuacjach towarzyszyć będą usługi Plusa na Kartę. Zabawne scenki z udziałem bohaterów są utrzymane w konwencji mocumentary.
Pierwszy spot, opowiadający o planowanym przez Macieja wyjeździe wakacyjnym na Hel, wspiera promocję, w ramach której nowy klient Plusa na Kartę po doładowaniu za 10 zł może korzystać w dwóch ofert: miesiąc korzystania za darmo oraz 200 GB pakietu internetowego przez 30 dni.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-5g-plus-szybkosc-1-gb-s-gdzie-dziala-miejscowosci-lista-zasieg,7169644112025729a ##

Podobna konwencja mocumentary w reklamach oferty abonamentowej Plusa pojawiła się w marcu br.: do reklamującego sieć już wcześniej Wojciecha Mecwaldowskiego dołączyli Anna Smołowik i Filip Orliński.
Za kreację kampanii Plusa i Plusa na Kartę odpowiada agencja reklamowa Freundschaft. Spoty wyreżyserował Maciek Bochniak, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa iProspect (dentsu Polska).

Działania reklamowe Plusa na Kartę obejmują telewizję, internet, radio, outdoor oraz salony sprzedażowe (BTL).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-obniza-ceny-abonament,7169642502875265a ##
W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost wpływów o 7,1 proc., głównie dzięki wyższej sprzedaży sprzętu, a jej zysk netto skurczył się o 212,8 do 71 mln zł.
Firma na obsługę zadłużenia wydała 179 mln zł więcej niż przed rokiem. Na koniec marca miała sprzedanych 6,23 mln jednostkowych usłu (RGU) telefonii mobilnej w modelu abonamentowym (0,4 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 2,54 mln w modelu prepaidowym (po spadku o 4,7 proc. rok do roku).










