W nowym spocie reklamowym Plusa widzimy rodzinę, która wybiera się na zakupy przed pierwszym szkolnym dzwonkiem. Sprzedawca oferuje im Plus Internet, w ramach którego mogą dobrać do już posiadanego abonamentu dodatkowych 60 GB Internetu za 25 zł miesięcznie. Ponadto, w ofercie są laptopy Huawei.
W reklamie pojawia się Szymon Majewski, twarz marki.

Kampania obejmuje telewizję, internet, radio i nośniki zewnętrzne.
Za kreację kampanii odpowiada Scholz&Friends Warszawa, spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz. Za zakup mediów odpowiada Vizeum, a produkcją spotu zajęło się studio TFP.
Metryczka kampanii:• Kampania: Plus DATA Back to School• Nazwa reklamy: Plus DATA 60 GB i laptopy• Klient: Polkomtel Sp. z o.o.• Agencja: Scholz&Friends Warszawa• Reżyser: Bartek Prokopowicz• Operator obrazu: Kamil Płocki• Scenariusz: Michał Konert, Piotr Jakubowski• Muzyka: „Jet Set Swing" Marc Durst• Producent: Mariusz Matwiejczuk• Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.• Postprodukcja: Televisor• Dom mediowy: Vizeum











