Serwis Urządzenia SIM to oferta, która umożliwia objęcie ochroną nieuszkodzonych, używanych telefonów, niezależnie czy pochodzą z sieci Plus czy innego sklepu w kraju. To usługa serwisowa dla klientów operatora, którzy już posiadają telefon.
Serwis Urządzenia SIM dostępny jest w Plusie bez dodatkowych opłat, w ramach wybranych ofert na okres 24 miesięcy z abonamentem od 40 zł miesięcznie.
Serwis Urządzenia Premium zapewnia naprawę wszelkich uszkodzeń mechanicznych, priorytetowe naprawy i bezpłatne urządzenie zastępcze. Usługa dostępna jest w momencie zakupu sprzętu na raty w sieci Plus, w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 zł miesięcznie.
Serwis zapewnia 1 naprawę rocznie w maksymalnej kwocie równej wartości telefonu. W przypadku braku możliwości naprawy smartfona, w ciągu 7 dni klient ma możliwość wymiany go na nowy.

Plus umożliwia objęcie ochroną serwisową nie tylko smartfony, ale również tablety, smartwatche, laptopy i telewizory. Operator zapewnia, że urządzenie zostanie naprawione bez względu na to, jak doszło do jego uszkodzenia.
W ramach każdej ze wskazanych usług serwisowych możliwa jest naprawa lub wymiana uszkodzonych części urządzenia (wyświetlacza, obudowy, przycisków i aparatów), a w wariancie Premium - całego urządzenia. Pomoc można uzyskać również, kiedy sprzęt zostanie zalany wodą. Naprawy wykonywane są w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu klient zachowuje gwarancję producenta na sprzęt.
Ponadto, naprawa odbywa się bez wychodzenia klienta z domu. Paczkę z urządzeniem odbiera kurier i przewozi ją do serwisu. W przypadku wariantu Premium, jeśli będzie to możliwe, naprawa telewizora będzie realizowana z zachowaniem standardów sanitarnych w miejscu wskazanym przez klienta. W takiej sytuacji transport do serwisu nie jest konieczny.

Usługi Serwis Urządzenia SIM i Serwis Urządzenia Premium zostały udostępnione przez Plusa we współpracy z Digital Care, dostawcą usługi ochrony urządzeń mobilnych.











