Dla swoich klientów Plus przygotował specjalną ofertę "back to school": 60 GB miesięcznie w abonamencie 25 zł z rabatami, a także laptop Huawei Matebook na raty i słuchawki FreeBuds w atrakcyjnych cenach.
Promocję reklamuje spot z ambasadorem marki, Szymonem Majewskim, który wciela się kolejny raz w rolę doradcy w salonie operatora.

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), a spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, przy współpracy z domem produkcyjnym TFP i Rio de Post. Zakupem medium zajął się dom mediowy Vizeum.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szymon-majewski-jako-rowerzysta-reklama-plus-wideo ##
Plus na początku maja uruchomił sieć 5G. To pierwszy polski operator który wdrożył nową technologię na szeroką skalę. Początkowo zasięg sieci w standardzie 5G obejmował około 900 tys. użytkowników z siedmiu miast: Warszawy, Łodzi, Gdańska, Poznania, Szczecina, Wrocławia i Katowic.
Metryczka kampanii
Kampania: Plus Internet - Powrót do szkoły
Nazwa reklamy: Ściągawka
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Agencja: Scholz&Friends Warszawa
Reżyser: Łukasz Jaworski
Operator obrazu: Mateusz Wichłacz
Scenariusz: Michał Witek, Maciej Ładziński

Muzyka: Scott Feldman/Amber Quintero "Love in the Morning"
Producent: Ryszard Kłosowski TFP Sp. z o.o.
Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
Postprodukcja: RioDePost
Dom mediowy: Vizeum
Media: TV, online, radio











