Plushak na siłowni reklamuje Plush Abo (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty abonamentowej w taryfie Plush (jej operatorem jest Polkomtel). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Plushak na siłowni reklamuje Plush Abo (wideo)

W spocie Plushak wchodzi na siłownię z efektowną muskulaturą i przekonuje, że tam tu abonament. Okazuje się jednak, że świetną rzeźbę osiągnął, ściskając tułów sznurkiem.

Kampania podkreśla, że w ramach taryfy Plush Abo, wprowadzonej w kwietniu br., przy umowie na 24 miesiące za 25 zł miesięcznie użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz 15 GB miesięcznego pakietu internetowego, do którego nie jest wliczane korzystania z najpopularniejszych platform społecznościowych.

Poprzedni spot Plusha, promujący ofertę abonamentową i na kartę, pokazywał, jak Plushak przyjeżdża na skuterze po dziewczynę.

Nowa kampania jest prowadzona od 21 sierpnia, obejmuje telewizję, kina, radio oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Piotr Śliskowski, wyreżyserował Wojciech Wawszczyk, a produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela