W reklamie Plush Mix wyraźnie niedysponowany Plushak budzi się w pokoju noszącym wyraźne ślady wczorajszej imprezy. Kiedy odzywa się sygnał telefonu, nieoczekiwanie okazuje się, że bohater ma urządzenie w brzuchu - dlatego że poprzedniego wieczora chciał udowodnić, że potrafi je połknąć.
Kampania podkreśla, że wprowadzona do sprzedaży tydzień temu taryfa Plush Mix obejmuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych oraz pakiety dostępu do internetu, natomiast smartfony takie jak LG F60 są dostępne już od złotówki (zobacz szczegóły tej oferty).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plush-na-karte-z-tedowym-misiem-odmlodzi-plusa-i-powalczy-z-nju-mobile-opinie ##
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot nakręcił Piotr Liskowski, wyreżyserował Kamil Polak, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.












