PMPG Polskie Media rozbudowuje i wzmacnia Biuro Reklamy. Wraca Rita Schultz, dołącza Michał Staszewski

W ostatni kwartał 2016 r. Biuro Reklamy PMPG Polskie Media wchodzi z rozbudowanym zespołem i istotnymi wzmocnieniami kluczowych działów. Od 3 października do zespołu PMPG jako Dyrektor Zarządzająca ds. Projektów Specjalnych dołączy Rita Schultz. Marketingiem i sprzedażą tygodnika „Do Rzeczy” i miesięcznika „Historia Do Rzeczy” pokieruje Michał Staszewski.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rita Schultz ostatnio była dyrektorem ds. komercyjnych w Gremi Media Communications, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej”. Wcześniej odpowiadała za projekty specjalne „Bloomberg Businessweek Polska”, była również redaktor naczelną “Polish Market” – pierwszego polskiego anglojęzycznego magazynu ekonomicznego i kierowała magazynem “Home&Market”, który publikował wiele raportów i rankingów gospodarczych. Schultz była też m.in. dyrektorem ds. współpracy z instytucjami w Expanderze, doradcą ds. kontaktów z mediami w firmach m.in. z sektora ubezpieczeniowego, IT i medycznego oraz dziennikarką ”Prawa i Gospodarki”, “Pulsu Biznesu”, “BusinessWeeka” i “Boss Gospodarki”.

Michał Staszewski przez ostatnie trzy lata pracował w Biurze Reklamy Fratrii, wydawcy tygodnika „W Sieci”. Wcześniej był związany z Burda Media Polska, gdzie pełnił funkcję p.o. head group managera zespołu sprzedaży magazynów poradnikowych, pracował także dla Polsat Media i Wydawnictwa Bauer.

To kolejne wzmocnienia zespołu sprzedaży PMPG Polskie Media po tym, jak w sierpniu  dołączył do niego jako  digital business manager Arkadiusz Mężyński, wcześniej m.in. dyrektor ds. e-commerce w Infor.pl oraz kierownik projektów e-commerce w Wirtualnej Polsce, przez lata związany też zawodowo z Merlin.pl. Digital sales managerem został Jacek Wiśniewski, w przeszłości m.in. kierownik zespołu sprzedaży rozwiązań e-commerce Wirtualnej Polski oraz kierownik Biura Reklamy w wydawnictwie Prószyński Media. To nowe stanowiska w strukturze Grupy PMPG. Ich utworzenie wynika ze strategii rozwoju Grupy oraz założeń dotyczących wzrostu znaczenia treści cyfrowych w części wydawniczej PMPG. 

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"