Po raz 4. reklamy LG na tramwajach i autobusach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma LG Electronics Polska - klient agencji ARIP - od kilku lat angażuje się w różne formy reklamy zewnętrznej. Szczególnie docenianym jest mobilny out-door czyli reklama na środkach komunikacji miejskiej. Agencja ARIP, po raz czwarty, przygotowała całoroczną kampanię produktów oferowanych przez LG Electronics Polska, która pojawi się w 2003 roku właśnie na tramwajach i autobusach w 10 miastach Polski.

LG przez ostatnie 3 lata poprzez ten rodzaj nośnika reklamowego promowało dwie linie swoich produktów:

- telewizory i monitory komputerowe

- sprzęt AGD i klimatyzatory

W przyszłym roku zaplanowano trzecią - nową - linię produktów, która do tej pory nie była obecna na polskim rynku.

W sumie, kampania obejmie 102 tramwaje i 8 autobusów przegubowych w 10 największych miastach w Polsce.

- Liczba pojazdów reklamujących produkty i markę LG z roku na rok systematycznie się zwiększa - mówi Weon Dae Kim, prezes LG Electronics Polska. - Podstawową zaletą tego typu reklamy jest właśnie jej mobilność. Stawiając na nią dostosowujemy się do zmieniających się warunków takich jak: zwiększanie się liczby pojazdów na drogach czy wydłużanie czasu codziennych podróży. Nie bagatelną jest również kwestia kosztu takiej reklamy, nieporównanie niższego od innych form reklamy zewnętrznej. I ostatni, równie ważny powód: chcemy dotrzeć do wszystkich swoich potencjalnych klientów, a szczególnie do osób pozostających poza zasięgiem innych mediów - dodaje Weon Dae Kim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"