„Obecny wynik to efekt restrukturyzacji rozpoczętej jeszcze w ubiegłym roku. W 2010 roku Spółka przyjęła i z powodzeniem wdraża pięcioletnią strategię, zaproponowała nowe usługi dla klientów i porozumiała się z załogą w sprawie nowych zasad wynagradzania. Ostatni punkt daje możliwość zmniejszenia rezerw aż o 500 mln (łącznie) zł na koniec 2010 i 2011 r." – czytamy w komunikacie.
Od połowy roku pocztowcy realizują ambitny program oszczędnościowy połączony z poszukiwaniem nowych możliwości rozwoju. Strategię na lata 2010 – 2015 pozytywnie zaopiniowała rada nadzorcza spółki – podano również.
„Dzięki realizacji strategii udało się znacząco obniżyć koszty proponując jednocześnie klientom nowe usługi. Przykłady: Przesyłka Aglomeracja, która pozwoliła na odzyskanie znacznej części przesyłek nadawanych przez duży biznes poprzez konkurentów Poczty oraz E-PRZESYŁKA dla osób handlujących w Internecie" – czytamy dalej.












