Poczta Polska na Ecommerce Trends 2013

Poczta Polska wzięła udział w największym wydarzeniu dla branży e-commerce w Polsce. Na Stadionie Narodowym, 23 i 24 września spotkali się właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych, twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy oraz przedstawiciele firm działających na rzecz rynku e-commerce. Poczta zaprezentowała w trakcie konferencji ofertę logistyczną dedykowaną dla sklepów internetowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich, którego klientami są m.innymi firmy związane z e-commerce.

- Poczta Polska z produktami, usługami i siecią placówek pocztowych jest efektywnym wyborem dla branży sprzedającej towary w internecie. Dzięki bardzo wysokiej terminowości jesteśmy w stanie być na czas w każdym zakątku kraju - powiedział Marek Cynowski, dyrektor E-commerce w Poczcie Polskiej prezentując rozwiązania produktowe i usługowe dla tej branży.

W tym roku po raz pierwszy konferencja Ecommerce Trends została połączona z Targami eHandlu. Poczta była partnerem targów i promowała pełne portfolio produktów dla firm handlujących w sieci. To między innymi przesyłka biznesowa, Multipaczka, kurierski Pocztex i usługi dodatkowe. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się aplikacja Elektroniczny Nadawca, która pozwala przygotować przesyłkę wraz z odpowiednimi etykietami w domu lub w firmie. W placówce pocztowej wystarczy ją przekazać pracownikowi, który tylko zeskanuje kod kreskowy oraz przyjmie odpowiednią opłatę.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska