Poczta Polska: nawet 75 procent zniżki na przesyłki paczkowe

Poczta Polska otworzyła strefę paczek z atrakcyjnymi rabatami. Na stronie www.paczkakorzysci.pl można uzyskać nawet 75 procent zniżki na usługi dostarczania przesyłek. Kampania potrwa do końca grudnia 2013 roku i jest skierowana przede wszystkim do branży e – commerce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Świąteczna Paczka Korzyści, bo tak się nazywa kampania Poczty Polskiej, składa się z czterech elementów: rabatu do 75% na usługi dostarczania przesyłek, gwarancji terminu dostarczenia przesyłek (Kurier POCZTEX do 24 h, Przesyłka Biznesowa do 48 h), do 200 bezpłatnych pudełek ze świątecznym nadrukiem i możliwość nadawania i śledzenia przesyłek on-line. Firmy otrzymują do wyboru jeden z czterech pakietów promocyjnych: Pakiety PACZKA 15, 50 i 200 lub Pakiet POCZTEX 20. Cyfry w nazwach Pakietów oznaczają liczbę nadań z rabatem i jednocześnie liczbę bezpłatnych pudełek, które otrzymuje zamawiający.

Razem z abonamentem na wysyłkę paczek klienci otrzymują od razu opakowania. E – przedsiębiorcy szukają nowych ofert logistycznych dopasowanych ceną i wolumenem do ich biznesów. Naszą ofertę łatwo dopasować do obrotów e-sklepu ─ mówi Sławomir Żurawski dyrektor biura KEP (kurier, ekspres, paczka) w Poczcie Polskiej.

Świąteczna Paczka Korzyści Poczty Polskiej została przedstawiona na odrębnej stronie z własną domeną - www.paczkakorzysci.pl .Nowa strona podkreśla najważniejsze walory wariantów oferty, umożliwia szybkie ich porównanie i dopasowanie do potrzeb klientów. Na stronie klienci mogą wybrać rodzaj i liczbę opakowań w dowolnej konfiguracji. Poczta zobowiązuje się przesłać w ciągu dwóch dni umowę dla zainteresowanej firmy. Po jej podpisaniu i wpłaceniu kwoty wartości pakietu produkt jest aktywowany. Do klienta Poczta wyśle opakowania ze świątecznym nadrukiem odpowiadające wybranemu pakietowi.

Przesyłki nadawane w ramach pakietów można także odprawiać w Internecie dzięki aplikacji Elektroniczny Nadawca. To platforma online, która pozwala załatwić wszystkie formalności związane z wysyłką z domu lub pracy. Jedyne, co musi zrobić nadawca, to przywieźć paczkę na pocztę.

Poczta Polska jest najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-commerce. Jak wynika z "Raportu e-Commerce 2013” przygotowanego przez Internet Standard w 2012 r. z usług spółki skorzystało aż 57,8 proc. firm z tego segmentu.

Perspektywy dla rynku paczkowo-kurierskiego są obiecujące. Szacuje się, że rynek KEP w 2013 r. osiągnie wartość ponad 5 mld złotych. Duży w tym udział ma segment e-commerce, który rocznie rośnie o ok. 25 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji