Poczta Polska precyzyjnie skierowała swoją ofertę do określonych grup klientów: ma przede wszystkim trafić do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.– Chcemy połączyć dwie usługi: przesyłki kurierskie oraz dostarczanie opakowań. Otworzyliśmy sklep internetowy z pełną gamą opakowań oraz produktów do pakowania. Oferujemy kartony, koperty, tekturę, taśmy pakowe, wypełniacze oraz folie stretch – mówi Edyta Rusińska, dyrektor Biura Rozwoju Handlu w Poczcie Polskiej – Klienci coraz chętniej kupują w Internecie i otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych Poczty Polskiej wśród których obsługa branży eCommerce jest priorytetem. Zakup w eSklepie nie wymaga zakładania konta, klienci mogą dokonywać zamówień jako gość. Jednak założenie konta umożliwia łatwiejsze dokonywanie zakupów w przyszłości i pełny wgląd w historię zamówień - wybór metody zakupu należy do klienta. Proces sprzedaży będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania. Oferta sklepu jest dostępna pod adresem: esklep.poczta-polska.pl.

dostarczył
infoWire.pl











