Poczta Polska wybrała dom mediowy

Dom mediowy Starcom złożył najkorzystniejszą ofertę w przetargu na obsługę budżetu mediowego Poczty Polskiej w latach 2015 – 2016. W pierwszym etapie do przetargu zgłosiło się 11 firm, z czego 8 zostało zakwalifikowanych do drugiego etapu. Wygrana firma będzie odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i zakup mediów. – Od zwycięzcy przetargu oczekujemy kreatywnych działań pozycjonujących potencjał marki Poczty Polskiej z wykorzystaniem optymalnych nośników zarówno w tradycyjnych mediach jak i internetowych – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki w Poczcie Polskiej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+