
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Poczta Polska wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na świadczenie usług reklamowych. Wybrana agencja - Cam Media S.A. - ma zapewnić wsparcie full-service, obejmujące między innymi obszary ATL, BTL oraz aktywność w Internecie. W ogłoszonym publicznie, zgodnie z wymogami Prawa zamówień publicznych, przetargu udział wzięło 7 firm. Oferty były oceniane pod względem ceny oraz zaproponowanych rozwiązań kreatywnych. - Wierzymy, że wybranie agencji full-service umożliwi prowadzenie spójnych i bardziej intensywnych działań reklamowych związanych z ofertą oraz wizerunkiem Poczty Polskiej S.A. - mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
