Poczta Polska z nominacją do Effie

Poczta Polska jest nominowana do prestiżowej nagrody w konkursie Effie Awards. O laur w kategorii „Usługi” za najbardziej efektywną komunikację marketingową walczy kampania „Świąteczna Paczka Korzyści”.Konkurs Effie Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury złożone z ekspertów branży wyłania zwycięzców wg. ściśle określonych kryteriów: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, jej rozwinięcie w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Wyniki poznamy już 6 października 2014 r. na wielkiej Gali Effie Awards   w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. – Nominacja do Effie Awards to kolejna szansa na nagrodę dla  „Świątecznej Paczki Korzyści” i  potwierdzenie,  że kampania i produkt są zauważane i doceniane na rynku – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki w Poczcie Polskiej. Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej zdobyła już wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”. Osią kampanii był Internet czyli działania w wyszukiwarce Google i kampania performance marketingowa. Głównym elementem rozwiązania kreatywnego były pierniki z lukrowanymi symbolami najważniejszych zalet oferty – niskiej ceny wysłania paczki, gwarancji terminowej dostawy i zestawu świątecznych pudełek. Użycie apetycznych pierników i przedstawienie ich jako prezentu w połączeniu z dominującą czerwienią podkreśliło świąteczny charakter oferty. – W okresie kampanii taka wizualizacja miała kluczowe znaczenie dla przykucia uwagi potencjalnych klientów – dodaje   Marcin Szymkowiak.  Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska i  agencja marketingowa CAM Media. Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży eCommerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej. Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek eCommerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie - z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017. W czerwcu Poczta Polska uruchomiła serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo–ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele