„Pod prąd” – Owsiak, Kuźniar, Figurski i Krzywonos promują książkę Bartoszewskiego

Rozpoczęła się kampania wspierająca premierę książki Władysława Bartoszewskiego „Pod prąd”. W akcji – realizowanej na zlecenie Wydawnictwa PWN przez agencję Go Culture – biorą udział m.in. Jerzy Owsiak, Jarosław Kuźniar i Henryka Krzywonos.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania książki „Pod prąd” – napisanej przez Władysława Bartoszewskiego, a opracowanej przez Michała Komara – ma na celu zachęcenie do dyskusji o postawach społecznych, wartościach i autorytetach w XXI wieku. W ramach akcji poproszono prawie 30 znanych osób z różnych środowisk i pokoleń – m.in. Jerzego Owsiaka, Jarosława Kuźniara, Krzysztofa Hołowczyca, Michała Figurskiego, Odetę Moro-Figurską, Henrykę Krzywonos, Borysa Lankosza, L.U.C.’a i Agę Zaryan – o odpowiedź na pytanie, co to znaczy być dziś pod prąd. O tym, co odpowiedzieli, można przeczytać m.in. w serwisie internetowym podprad.com.pl.

grafika

Cała kampania obejmuje również media tradycyjne i społecznościowe, plakaty i materiały informacyjne oraz spotkania z gwiazdami i autorami książki. Działania będą prowadzone do końca kwietnia.

grafika

Akcję na zlecenie Wydawnictwa PWN przygotowała i realizuje agencja Go Culture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele