Pięć agencji chce promowac podlaskie poza Polską

Pięć agencji złożyło oferty w przetargu władz województwa podlaskiego na realizację kampanii promującej ten region na wybranych rynkach zagranicznych. Są wśród nich m.in. Aplan Media i Fabryka Marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty w nim złożyło 5 agencji: Tarraya (z ceną 159,9 tys. zł), Euvic Effect (153,75 tys. zł), Fabryka Marketingu (42,4 tys. zł), Aplan Media (84 tys. zł) i Novitzky (207,3 tys. zł).

Województwo podlaskie realizując działania z zakresu promocji wizerunkowej pozycjonuje się w kraju i za granicą wykorzystując hasło „Podlaskie zasilane naturą” („Podlaskie fuelled by nature”). Ma ono wskazywać, że w Podlaskiem mariaż natury i technologii jest możliwy, a ochrona nieskażonej przyrody nie musi hamować rozwoju gospodarczego. Na potrzeby promocji gospodarczej województwa podlaskiego wykorzystywane jest hasło „Podlaskie – naturalna droga rozwoju” („Podlaskie Region – the natural place to do business”), które ma w subtelny sposób nawiązywać do motta przewodniego promocji regionalnej, koncentrując się przede wszystkim na walorach gospodarczych i potencjale inwestycyjnym województwa.

Podlaskie w Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii

Kampania regionu będzie obejmować Belgię, Francję, Niemcy, Wielką Brytanię i kraje bałtyckie. Będzie skierowana do potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych. Jej celem będzie prezentacja atrakcyjności inwestycyjnej województwa podlaskiego i jego potencjału gospodarczego, budowa pozytywnego wizerunku regionu, jako miejsca skłaniającego do podejmowania wyzwań, inspirującego do poszukiwania nowych kontaktów biznesowych, kreowanie obrazu województwa podlaskiego jako miejsca nowoczesnego, dysponującego dużym potencjałem rozwojowym i inwestycyjnym. Dodatkowo ma promować firmy prowadzące działalność na terenie województwa podlaskiego oraz wytwarzanych przez nie produktów i oferowanych usług oraz zwiększyć rozpoznawalność regionu wśród potencjalnych inwestorów zagranicznych oraz partnerów handlowych przedsiębiorstw podlaskich.

Budżet: 5,32 mln zł

Działania reklamowe będą prowadzone na antenach zagranicznych stacji telewizyjnych, w mediach społecznościowych (co najmniej 4 rodzaje social media),a także w zagranicznych czasopismach biznesowych/branżowych wydawanych drukiem lub formie elektronicznej.

Kampanię zaplanowane w okresie od lI kwartału 2022 roku do lutego 2023 roku.

Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć będzie opracowanie strategii realizacji kampanii, planu jej wdrożenia oraz określenie sposobu monitorowania realizacji kampanii.

Budżet na działania w social mediach wynosi 3 mln zł brutto, na kampanię w telewizji - 2,2 mln zł, a na prasę - 120 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"