Podłogi Chapel Parket przyciągały wzrok gości targów BUDMA 2018

Obok podłóg Chapel Parket trudno przejść obojętnie, a zakończone 2 lutego targi BUDMA 2018 były tego kolejnym dowodem. Stanowisko konsultacyjne marki cieszyło się dużym zainteresowaniem profesjonalistów oraz indywidualnych inwestorów. Wzrok uczestników wydarzenia przyciągały nie tylko intrygujące odcienie drewna, ale także sama konstrukcja deski warstwowej umożliwiająca jej montaż na ogrzewaniu podłogowym. Z myślą o architektach przygotowano również biblioteki plików CAD/BIM. Kolejne spotkanie branżowe z udziałem przedstawicieli marki Chapel Parket już niebawem!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od czterech lat marka Chapel Parket uczestniczy w targach BUDMA jako partner BIMstrefy Archispace. Specjalnie przygotowana przestrzeń dla architektów oferuje warsztaty, konsultacje z ekspertami wdrożeniowymi, na miejscu można także otrzymać bezpłatnie obszerne biblioteki CAD/BIM. W tym roku przygotowano trzypłytowe wydawnictwo (alternatywą był login do materiałów online) zawierające m.in. tekstury dębowych podłóg Chapel Parket.

- Materiały te są bardzo wysoko oceniane przez architektów i projektantów. Pliki można pobierać bezpośrednio ze strony internetowej marki, z panelu dedykowanego architektom. Udział w targach BUDMA pozwala nam promować tekstury, a jednocześnie spotkać się z profesjonalistami i przybliżyć im ideę naszych produktów oraz dostępne możliwości - mówi Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. 

Stanowisko konsultacyjne stworzone w ramach BIMstrefy Archispace prezentowało odcienie z palety marki Chapel Parket praz próbki poszczególnych serii. W strefie warsztatowej zamontowano kasetony podłogowe. Elementy te (podobnie jak ekspozycja klasycznej jodełki z serii Chapel Minster) przykuwały wzrok nie tylko profesjonalistów. - Przestrzeń była dedykowana architektom, ale - jak co roku - odwiedzili nas także inwestorzy indywidualni oraz parkieciarze. Cieszymy się, że mogliśmy przedstawić markę wszystkim zainteresowanym, dziękujemy za tak liczne spotkania i rozmowy - mówi Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket.

Czego dotyczyły pytania gości targów? - Odwiedzających intrygowały m.in. odcienie i faktury podłóg, ale często zwracali również uwagę na konstrukcję desek warstwowych, która umożliwi ich montaż na ogrzewaniu podłogowym. Jednym z najczęściej poruszanych tematów była właśnie instalacja drewna na „podłogówce”. Rozwiązanie to jest bardzo popularne, czego dowodzą także wyniki sprzedażowe podłóg Chapel Parket wykonanych z materiału inżynieryjnego, czyli warstwowego - informuje S. Kos. - Goście BUDMY byli także zainteresowani innymi kwestiami technicznymi, takimi jak konserwacja podłóg, która w przypadku marki Chapel Parket nie wymaga cyklinowania, a ogranicza się do okresowego olejowania. Uczestników targów raczej nie dziwił fakt, że nasze produkty powstają na zamówienie, ale niektórzy z nich byli zaskoczeni liczbą dostępnych możliwości i faktem, że decydują o wszystkich cechach podłogi - dodaje Paweł Bekas. 

- Jesteśmy zadowoleni z poznańskich targów, cieszy nas frekwencja przy naszym stanowisku konsultacyjnym. Już przygotowujemy się do kolejnego spotkania branżowego: tym razem zapraszamy do Katowic, na 4 Design Days. Podczas tego wydarzenia podłogi Chapel Parket będą eksponowane na stoisku naszego autoryzowanego dystrybutora, salonu Multi Design - zapowiada Paweł Bekas.

* * *

Autor tekstu i zdjęć: Anna Koza/Adventure Media

* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią www.chapelparket.pl www.facebook.com/ChapelParketPolska Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT: Chapel Parket Polska Sp. z o.o. www.chapelparket.pl

Kontakt dla mediów: Anna Koza specjalista ds. public relations anna.koza@adventure.media.pl Adventure Media s.c. Agencja Public Relations www.adventure.media.pl tel. 780 115 953 tel. 32 724 28 84 fax 32 417 01 70

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+