Rozpoczęta właśnie promocja obejmuje dwa formaty dżemów (280g i 450 g) oraz powidła marki Łowicz. Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie jednego opakowania i wysłanie SMS-a z kodem promocyjnym. Każdego dnia do wygrania są wycieczki: jedna o wartości 10 tys. zł oraz trzy o wartości 600 zł. Losowanie odbywa się od poniedziałku do piątku w specjalnym porannym programie w Radiu ZET. Realizacją akcji zajmuje się agencja Euro RSCG 4D.
Promocję – zaplanowaną do 17 marca – wspiera kampania reklamowa w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych z pakietu At Media), radiu, internecie (m.in. serwis dzemy.pl) oraz punktach sprzedaży (specjalne ekspozycje i materiały POSM). Kreacją kampanii telewizyjnej zajęła się agencja reklamowa DDB, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.












