Podwójne Effie za konsekwencję i innowacyjność dla ING Banku Śląskiego

W tegorocznej edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie, ING Bank Śląski zdobył 2 srebrne statuetki Effie. Kapituła nagrodziła kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego: „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie” oraz kampanię platformy Aleo: „Szef wszystkich szefów”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania Otwartego Konta Oszczędnościowego „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”, została nagrodzona w kategorii „Long Term Marketing Exellence”, która jest jedną z najbardziej wymagających. Zgłaszane do niej kampanie muszą spełniać warunek ciągłości platformy kreatywnej bądź kontynuacji głównej myśli kampanii przez 3 lata. Ponadto przez ten czas muszą być poparte ponadprzeciętnymi wynikami finansowymi. Zgłoszoną w ramach Long term platformę komunikacji promowało aż 9 spotów reklamowych.

Jak pokazują badania, ponad połowa Polaków wciąż nie oszczędza. Dlatego w nagrodzonej kampanii „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”, bank podjął wyzwanie zmiany tej postawy, znajdując leżącą w naszej naturze receptę na oszczędzanie, wykorzystującą spryt w poszukiwaniu okazji zakupowych. Bank przekonywał Polaków, że w każdym gospodarstwie domowym tkwi potencjał do oszczędzania, a zaoszczędzone w różnych okazjach zakupowych pieniądze stają się prawdziwymi oszczędnościami dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. W ten sposób udało się wypromować ideę oszczędzania, jako pozytywną i pożądaną postawę, która może być powodem do zadowolenia, a nawet dumy.

Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brain oraz dom mediowy Lowe Media.

Kampania platformy Aleo „Szef wszystkich szefów” została nagrodzona w kategorii „Launch”.

Celem kampanii było pokazanie polskim firmom i przedsiębiorcom korzyści płynących z internetowej platformy Aleo, pierwszego na polskim rynku kompleksowego narzędzia do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Zalety Aleo przedstawiał w kampanii charyzmatyczny Szef wszystkich szefów, który zachęcał przedsiębiorców, menedżerów i pracowników do rejestrowania ich firm na platformie i aktywnego korzystania z jej możliwości.

Kampanię przygotowały agencje 180heartbeats + JUNG v. MATT, ADHD Warsaw, oraz dom mediowy Lowe Media.

Effie Awards to prestiżowy konkurs, w którym nagrody przyznawane są za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Po raz pierwszy konkurs zorganizowano w 1968 roku, w Nowym Yorku. Obecnie konkurs organizowany jest w 40 krajach na całym świecie, w tym w Polsce. W tegorocznej polskiej edycji, jury nominowało do nagród Effie 77 kampanii. Przyznano 6 Złotych Effie, 23 Srebrne Effie i 19 Brązowych Effie oraz Nagrodę Grand Prix.

Reklamy ING Banku Śląskiego od lat doceniane są przez ekspertów. Bank zdobył swoją pierwszą nagrodę Effie w 2006 roku i do tej pory otrzymał w sumie aż 14 statuetek, w tym dwie złote.

Filmy reklamowe z nagrodzonych kampanii ING Banku Śląskiego można zobaczyć na YouTube: http://www.youtube.com/ingbsk

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów