Podwójny wzrost wydatków Chińczyków na zakupy w sieci

Chińczycy wydali w ubiegłym roku na zakupy w sieci 59,4 miliardajuanów (8,2 mld USD).

km
km
Udostępnij artykuł:

To o ponad 90 procent więcej w porównaniu z rokiem 2006 -informuje agencja AFP, powołując się na raport China InternetResearch Center i największego w Chinach portalu z zakupami onlinetaobao.com.

W sumie około 55 z 210 milionów chińskich internautów zrobiło wminionym roku zakupy przez internet. Dla porównania, rok wcześniej43,1 miliona użytkowników wydało online 31,2 miliarda juanów.

W raporcie przedstawiono również prognozę, według której do 2012roku sprzedaż internetowa będzie stanowiła od 5 do 8 procentcałkowitej sprzedaży na rynku chińskim. Obecnie wskaźnik ten wynosiniecały 1 procent.

źródło: AFP

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025